Terug

KPN ÉÉN Vast Bellen

Plan een adviesgesprek

Vaste telefonie

De wereld stapt over op cloud telefonie. Bellen via internet, ook wel VoIP (Voice over IP) genoemd, biedt veel voordelen. Cloud telefonie is goedkoper omdat je telefooncentrale in de cloud draait. Je hebt dus geen dure, vaste telefooncentrale meer nodig.

 

Met VoIP worden vaste en mobiele telefonie één. Je kunt bijvoorbeeld bellen op jouw mobiele telefoon met je vaste nummer. Ook kun je een keuzemenu of wachtmuziek instellen, gesprekken doorschakelen naar collega’s of beschikbaarheid controleren,(video)bellen op je desktop en voicemailberichten via email ontvangen. Via de Mijn Gesprek app kun je jouw instellingen zelf managen.

Plan een adviesgesprek

Voordelen

Vast‐Mobiel koppeling

Bel met je vaste nummer op je mobiel, altijd en overal bereikbaar

Bereikbaarheid beheren

Beheer je bereikbaarheid onderweg via de Mijn Gesprek app

Keuzemenu

Stel zelf je keuzemenu, voicemail of wachtmuziek samen

Flexplek

Van een eigentijdse werkplek wordt flexibiliteit verwacht. Medewerkers hebben op elke locatie toegang tot hun online werkomgeving. Hun telefoontoestel is hier volledig onderdeel van.

 

Receptie management

Met de KPN EEN MKB Receptie software kun je inkomende gesprekken managen. Koppel jouw CRM voor automatische nummerherkenning, schakel gesprekken door naar collega’s en beheerwachtrijen.

 

Servicenummers

Maakt jouw bedrijf gebruik van 0800 of 0900 servicenummers? Je kunt deze direct op jouw hosted telefonie platform plaatsen. Gesprekken naar je servicenummer komen gewoon bij jouw centrale binnen, zonder extra kosten.

Huntgroep/belgroep

Een huntgroep is een belboom waarbij je zelf de routing bepaalt. Een inkomend telefoongesprek wordt automatisch doorgeschakeld naar een collega als de eerste persoon op de lijst niet bereikbaar is.

 

Beheeromgeving

Alle instellingen van jouw hosted telefooncentrale zijn makkelijk te beheren via je eigen Mijn KPN omgeving. Zo kan je zelf altijd functionaliteiten aan- of uitzetten.

 

Call Center

Voor callcenters of service-afdelingen biedt KPN Call Centersoftware. Je kunt onder meer huntgroepen aanmaken, wachtmuziek of keuzemenu’s instellen en wachtrijen managen.

 

Mijn Gesprek App

Onderweg kunnen jij en je medewerkers hun beschikbaarheid gemakkelijk zelf managen via de KPN Mijn Gesprek app. Bijvoorbeeld doorschakelen, niet storen of voicemailinstellingen.

Vast-Mobiel koppeling (VaMo)

Een handige optie voor medewerkers die een vaste werklocatie hebben, maar ook veel onderweg zijn. Via de app kies je zelf welk toestel overgaat. En met VaMo is je mobiele device ook onderdeel van de telefooncentrale. Zo kun je kiezen of je uitbelt met je mobiele nummer of het vaste nummer. Tijdelijk niet bereikbaar? Schakel door naar een andere beschikbare collega.


Korting met KPN één MKB

Neem je minimaal 3 KPN één MKB diensten af, dan profiteer je o.a. van voordelen als dubbele mobiele data, en factuurkortingen.

KEnnismaken? Vragen? of inschrijven voor onze nieuwsbrief?

We komen graag bij je langs om jouw situatie en wensen te bespreken totdat je helemaal tevreden bent.


Contactgegevens
Fanny Blankers-Koenplein 1
2031 VW Haarlem
Tel: (+31) 23 533 40 98
Mail: support@m2c.nl

Wat wil je doen?

Naam
Bedrijfsnaam
Telefoon
E-mailadres
Typ hier je bericht
Bedankt voor je bericht. We komen zo snel mogelijk bij je terug!
Oeps. Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw.