Terug

KPN ÉÉN Vast Bellen

Dit is een H1

Lorem ipsum

Dit is een H2

Lorem ipsum

Dit is een H3

Lorem ipsum

Dit is een H4

Lorem ipsum

Dit is een H5

Lorem ipsum

Dit is een H6

Lorem ipsum

  • Nog een item
  • Nog een item
  1. Nog een item
  2. Nog een item
“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eget convallis velit, eu feugiat est. Sed placerat est vel vehicula sagittis. Vestibulum a tempus purus, eget consequat erat.”

Dit is een figure caption

Vaste telefonie

De wereld stapt over op cloud telefonie. Bellen via internet, ook wel VoIP (Voice over IP) genoemd, biedt veel voordelen. Cloud telefonie is goedkoper omdat je telefooncentrale in de cloud draait. Je hebt dus geen dure, vaste telefooncentrale meer nodig.

 

Met VoIP worden vaste en mobiele telefonie één. Je kunt bijvoorbeeld bellen op jouw mobiele telefoon met je vaste nummer. Ook kun je een keuzemenu of wachtmuziek instellen, gesprekken doorschakelen naar collega’s of beschikbaarheid controleren,(video)bellen op je desktop en voicemailberichten via email ontvangen. Via de Mijn Gesprek app kun je jouw instellingen zelf managen.

 

Flexplek

Van een eigentijdse werkplek wordt flexibiliteit verwacht. Medewerkers hebben op elke locatie toegang tot hun online werkomgeving. Hun telefoontoestel is hier volledig onderdeel van.

 

Receptie management

Met de KPN EEN MKB Receptie software kun je inkomende gesprekken managen. Koppel jouw CRM voor automatische nummerherkenning, schakel gesprekken door naar collega’s en beheerwachtrijen.

 

Keuzemenu en wachtmuziek

Stel een keuzemenu, voicemail of wachtmuziek in voor jouw bedrijf. Je kunt klanten doorverbinden naar de juiste collega of afdeling. Goede service, ook als je even niet bereikbaar bent.

 

Servicenummers

Maakt jouw bedrijf gebruik van 0800 of 0900 servicenummers? Je kunt deze direct op jouw hosted telefonie platform plaatsen. Gesprekken naar je servicenummer komen gewoon bij jouw centrale binnen, zonder extra kosten.

Huntgroep/belgroep

Een huntgroep is een belboom waarbij je zelf de routing bepaalt. Een inkomend telefoongesprek wordt automatisch doorgeschakeld naar een collega als de eerste persoon op de lijst niet bereikbaar is.

 

Beheeromgeving

Alle instellingen van jouw hosted telefooncentrale zijn makkelijk te beheren via je eigen Mijn KPN omgeving. Zo kan je zelf altijd functionaliteiten aan- of uitzetten.

 

Call Center

Voor callcenters of service-afdelingen biedt KPN Call Centersoftware. Je kunt onder meer huntgroepen aanmaken, wachtmuziek of keuzemenu’s instellen en wachtrijen managen.

 

Mijn Gesprek App

Onderweg kunnen jij en je medewerkers hun beschikbaarheid gemakkelijk zelf managen via de KPN Mijn Gesprek app. Bijvoorbeeld doorschakelen, niet storen of voicemailinstellingen.

Vast-Mobiel koppeling (VaMo)

Een handige optie voor medewerkers die een vaste werklocatie hebben, maar ook veel onderweg zijn.
Met VaMo is je mobiele device ook onderdeel van de telefooncentrale. Zo kan je kiezen met een simpele switch of je uitbelt met je mobiele nummer of het vaste nummer van de zaak. Tijdelijk niet bereikbaar? Schakel door naar een andere beschikbare collega. Via de app kies je zelf welk toestel overgaat.


KPN één MKB

Neem je minimaal 3 KPN één MKB diensten af, dan profiteer je o.a. van voordelen als dubbele mobiele data, en factuurkortingen.

KEnnismaken? Vragen? of inschrijven voor onze nieuwsbrief?

We komen graag bij je langs om jouw situatie en wensen te bespreken totdat je helemaal tevreden bent.


Contactgegevens
Fanny Blankers-Koenplein 1
2031 VW Haarlem
Tel: (+31) 23 533 40 98
Mail: support@m2c.nl

Naam
Bedrijfsnaam
Telefoon
E-mailadres
Typ hier je bericht
Bedankt voor je bericht. We komen zo snel mogelijk bij je terug!
Oeps. Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw.