Terug

Topgeschenken Nederland

Dit is een H1

Lorem ipsum

Dit is een H2

Lorem ipsum

Dit is een H3

Lorem ipsum

Dit is een H4

Lorem ipsum

Dit is een H5

Lorem ipsum

Dit is een H6

Lorem ipsum

  • Nog een item
  • Nog een item
  1. Nog een item
  2. Nog een item
“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eget convallis velit, eu feugiat est. Sed placerat est vel vehicula sagittis. Vestibulum a tempus purus, eget consequat erat.”

Dit is een figure caption

Over Topgeschenken Nederland:

Topgeschenken.nl is onderdeel van het bedrijf Topgeschenken Nederland BV waar ook de websites Topbloemen.nl, Toptaarten.nl enTopfruit.nl onder vallen. Via Topgeschenken.nl kan je een persoonlijke boodschap overbrengen met een geschenk die perfect bij de gelegenheid en de persoon past. Voor een verjaardag, een jubileum, bij indiensttreding of als blijk van waardering. Niet alleen heel attent om te geven, maar ook heel fijn om te krijgen. Een attent gebaar waarmee je laat zien dat je diegene waardeert. Een goed gevoel bezorgen is immers altijd de moeite waard.

 

Welke dienstverlening neemt Topgeschenken Nederland af bij M2C:

Topgeschenken Nederland neemt de vaste telefonie en de mobiele telefonie via ons af bij Xelion en Vodafone.

 

De samenwerking tussen Topgeschenken Nederland en M2C:

Als Marktleider in het online bestellen van geschenken, weet Edwin van Arkel als geen ander hoe belangrijk communicatie is. “Wij communiceren natuurlijk niet alleen met de klanten” verteld Edwin, maar ook veelal met leveranciers en onderling met collega’s van alle afdelingen. Edwin is gestart in 1999 met Topbloemen.nl, een online platform om prachtige boeketten te kunnen bestellen. Inmiddels word topbloemen.nl vergezeld doorToptaarten.nl, Topgeschenken.nl en Topfruit.nl. Met al deze merknamen voorzien wij onze klanten van een breed assortiment geschenken voor alle denkbare gelegenheden. Communicatie is de rode draad binnen de organisatie. Van overleg voor een nieuw assortiment, aannemen van bestellingen, verwerken van vragen vanuit de klant of leverancier en snel kunnen schakelen bij een mogelijk probleem.

Om al onze klanten goed te kunnen bedienen maken wij gebruik van een cloud klantenservice portaal. Het routeren van de inkomende oproepen kostte onze klantenservice veel tijd waardoor klanten onnodig langer moesten wachten dan nodig.

Ook kwamen veelal oproepen op de verkeerde plaats uit binnen de organisatie.

Na een gesprek met M2C Telecom, hebben wij onze gehele telefonie omgeving anders ingericht. Door te werken met keuzemenu’s en belgroepen komen klanten en leveranciers direct bij de juiste collega uit. M2C Telecom heeft ons klantenservice portaal gekoppeld aan ons Voip platform. Door deze koppeling opent bij een oproep, direct ook de betreffende klantkaart. Hierdoor kunnen wij klanten sneller en persoonlijker helpen bij hun vragen wat onze servicegerichtheid zeer ten goede komt. Collega’s kunnen snel zien of een andere collega in gesprek is wanneer zij een oproep willen doorverbinden, ook wanneer een collega thuis aan het werk is. In de toekomst zal ons Voip platform ook communiceren met onze Microsoft omgeving wat de uitrol van nieuwe werkplekken nog sneller, efficiënter en betrouwbaarder maakt.

KEnnismaken? Vragen?

We komen graag bij je langs om jouw situatie en wensen te bespreken totdat je helemaal tevreden bent.


Contactgegevens
Fanny Blankers-Koenplein 1
2031 VW Haarlem
Tel: (+31) 23 533 40 98
Mail: support@m2c.nl

Naam
Bedrijfsnaam
Telefoon
E-mailadres
Typ hier je bericht
Bedankt voor je bericht. We komen zo snel mogelijk bij je terug!
Oeps. Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw.